Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

ΣΤΙΧΟΙ

ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

Το σ'αγαπώ το'χεις ακούσει σε τόσα τραγούδια, το'χεις πει τόσες φορές.
Και μου ζητάς να το πω κι εγώ άλλη μια φορά,
να τ'ακούσεις απ'τα χείλια μου, μα τι τα θες.
Δεν ξέρω αγάπη τι είναι τελικά, αν είναι αυτό
που όλοι μου λένε πως είναι τριγύρω.
Δεν ξέρω αγάπη αν είναι αυτό που έχω εγώ να σου προσφέρω.

Αν είναι αγάπη μια οικογένεια, ένα σπιτικό, ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Ή μήπως είναι στο προσκέφαλό σου να ξαγρυπνώ
το πόνο σου να διώχνω, μαζί σου να υποφέρω.
Κι αν είναι απλά να μη ζω χωρίς εσένα ούτε μια μέρα...
Αν είναι αυτά, ή αν είναι κάτι άλλο άπιαστο, μυστήριο στον αέρα.

Δείξ' το μου εσύ που ξέρεις,
τι είναι αγάπη.
Δως το μου εσύ που ξέρεις,
τι είναι αγάπη.

Κι αν μου το μάθεις, τότε μπορεί κι εγώ να σ'αγαπήσω.
Κι αν μου το δείξεις, τότε μπορεί κι εγώ μ'αγάπης λόγια
να σου μιλήσω.
Τότε μπορεί μέσα μου ένας καινούργιος άνθρωπος να γεννηθεί.
Τότε μπορεί μέσα μου ένας καινούργιος κόσμος να χτιστεί.

Μα ως τότε θα ρωτάω τι είναι αγάπη.
Μα ως τότε όλοι θα θέλουν από μένα κάτι.
Κάτι που δεν ξέρω αν έχω να δώσω.
Κατι που για πάντα θα πληρώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου